قیمت‌ها در بورس فلزات لندن نوسان داشت
گروه بورس فلزات - قیمت انواع فلزات در رینگ مبادلاتی لندن طی 15 روز اخیر با نوسان همراه بودند.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد قیمت مس با ۴۹۴ دلار رشد طی پانزدهم تا سی‌ام مارس با قیمت ۶هزار و ۹۳۹ دلار به صورت نقدی خریداری شد.
قیمت فروش نقدی مس نیز در سی‌ام مارس 6هزار و 940 دلار بود.
همچنین خرید و فروش سه ماهه مس با نرخ به ترتیب ۶هزار و ۸۵۹ دلار و ۵۰ سنت و ۶هزار و ۸۶۰ دلار و ۵۰ سنت صورت گرفت.خرید نقدی آلومینیوم در سی‌ام مارس با افت ۹ دلاری نسبت به پانزدهم ماه مارس با قیمت ۲هزار و ۷۹۱ دلار انجام شد.
فروش نقدی این فلز در تاریخ ذکر شده نیز به قیمت 2هزار و 792 دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه این فلز در سی‌ام مارس با قیمت به ترتیب ۲هزار و ۸۰۳ دلار و دو هزار و ۸۰۴ دلار صورت گرفت. این گزارش حاکی است قیمت روی هم طی این مدت ۱۵ دلار افت داشت.به طوری که نرخ آن از ۳هزار و ۲۹۴ دلار و ۵۰ سنت به ۳هزار و ۲۷۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. فروش نقدی آن هم با نرخ سه‌هزار و ۲۸۰دلار و ۵۰ سنت انجام شد. خرید و فروش سه ماه اعتباری روی هم در سی‌ام مارس با قیمت سه‌هزار و ۲۸۵دلار و سه‌هزار و ۲۹۰دلار انجام شد.نیکل با بیشترین افت قیمت طی ۱۵ روز اخیر مواجه شد به طوری که نرخ خرید نقدی آن در روز ۱۵ مارس ۴۹هزار و ۲۰۰دلار بود اما در روز سی‌ام ماه با قیمت ۴۵هزار و ۴۰۰دلار مبادله شد که حاکی از افت سه‌هزار و ۸۰۰دلاری این فلز بود.
فروش نقدی آن هم با قیمت 45هزار و 500دلار صورت گرفت.خرید نقدی سرب و قلع هم به ترتیب با افت 5 و 250دلاری در هر تن با قیمت یک‌هزار و 935 و 13هزار و 650دلار انجام شد. فروش نقدی سرب و قلع هم به ترتیب با نرخ یک‌هزار 936 و 13هزار و 675 دلار صورت گرفت.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ سی‌ام مارس به ترتیب ۹۶هزار و ۲۲۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۱۲هزار و ۲۷۵ تن آلومینیوم، ۱۷۹هزار و ۸۷۵ تن مس، ۳۳هزار و ۱۲۵ تن سرب، ۵هزار و ۲۹۲ تن نیکل، ۹هزار و ۶۴۵ تن قلع و ۱۰۶هزار و ۵۷۵ تن روی بود که از این مقدار ۹۰هزار و ۵۰۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۷۹۰هزار و ۹۵۰ تن آلومینیوم، ۱۶۹هزار و ۱۵۰ تن مس، ۳۲هزار و ۸۰۰ تن سرب، ۳هزار و ۲۷۰تن نیکل، ۹هزار و ۱۳۰ تن قلع و ۹۰هزار و ۷۵۰ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.