گروه بورس فلزات- قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس لندن به غیر از سرب و روی افزایش یافت. به گزارش خبرنگار ما، روز دوازدهم مارس در مقایسه با ششم همین ماه قیمت سرب و روی با افت قیمت روبه‌رو شدند. اما هر تن آلومینیوم ۳دلار با افزایش قیمت مواجه شد. قیمت نقدی آلومینیوم در روز دوازدهم مارس ۲هزار و ۷۴۰دلار بود و در تاریخ ششم همین ماه از ۲هزار و ۷۲۷دلار بالاتر نرفت.

از سوی دیگر قیمت خرید مس و نیکل در روز دوازدهم مارس به ترتیب ۶هزار و ۱۷۵دلار و ۴۶هزار و ۶۰۰دلار بوده است اما قیمت خرید آنها ۷روز پیش از این برای مس ۶هزار دلار و برای نیکل ۴۳هزار و ۶۰۰دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۱۷۵دلار و ۳هزار دلار افزایش نشان می‌دهد.

همچنین قلع در این تاریخ به ۱۳هزار و ۸۵۰دلار رسید که نسبت به ششم مارس ۴۲۵ افزایش داشت و قیمت خرید آن در ششم مارس ۱۳هزار و ۴۲۵دلار بود.

در این بین سرب و روی به ترتیب با افت ۱۹دلاری و ۸۴دلاری مواجه شدند. قیمت خرید سرب در تاریخ دوازدهم مارس یک‌هزار و ۸۸۱دلار و در تاریخ ششم همین ماه یک‌هزار و ۹۰۰دلار بود. روی نیز در این تاریخ ۳هزار و ۲۵۱دلار و در تاریخ ششم مارس ۳هزار و ۳۳۵دلار بود. از سوی دیگر فروش سه ماهه فلزات پایه هم در تاریخ دوازدهم مارس به غیر از سرب و روی با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن آلومینیوم ۱۴دلار افزایش قیمت داشت. قیمت فروش نقدی سه ماهه آلومینیوم در روز دوازدهم مارس ۲هزار و ۷۳۵دلار بود و در تاریخ ششم همین ماه از ۲هزار و ۷۲۱دلار بالاتر نرفت.

از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه مس، نیکل و قلع در روز دوازدهم مارس به ترتیب ۶هزار و ۱۷۵دلار، ۴۳هزار و ۵۹۵دلار و ۱۳هزار و ۷۹۰دلار بوده است، اما قیمت فروش سه ماهه آنها ۷روز قبل از این برای مس ۶هزار و ۱۱دلار برای نیکل ۴۰هزار و ۵۰۰دلار و برای قلع ۱۳هزار و ۴۵۰دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۱۶۴دلار، ۳هزار و ۹۵دلار و ۳۴۰دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.از سوی دیگر سرب و روی به ترتیب ۲۵دلار و ۸۰دلار با افت قیمت روبه‌رو شدند. قیمت فروش سرب در تاریخ دوازدهم مارس یک هزار و ۸۴۶دلار و در تاریخ ششم همین ماه یک هزار و ۸۷۱دلار بود.

قیمت فروش روی در تاریخ مورد اشاره ۳هزار و ۲۶۵دلار و در تاریخ ششم مارس ۳هزار و ۳۴۵دلار بوده است.