دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۵۰‌هزار و۷۴۰ تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۳۹۱‌میلیارد و ۶۶۴میلیون و ۸۴۰‌هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۵۳هزار و۳۴۰تن عرضه و در مقابل ۲۴۸‌هزار و۵۱۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات فولاد، ۴۹‌هزار و ۶۱۰تن انواع محصولات فولادی در ۴ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۳۴۱‌میلیارد و ۶۳۶میلیون و ۳۰۰ریال به صورت نقد و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۷/۹۷ و ۲۲/۸۷‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار ۶۵۰تن شمش آلومینیوم در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۱میلیارد و ۶۶میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۹/۱ و ۳۸/۵‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش در روز چهار شنبه ۴۸۰ تن از انواع محصولات مسی نیز در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۸‌میلیارد و ۹۶۱میلیون و ۹۴۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف دادوستد شد که از نظر حجم و ارزش ۹۴/۰ و ۴۰/۷‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

این گزارش می‌افزاید: در روز مورد بررسی، ۲۰تن شمش روی با درجه خلوص ۹۹/۹۹‌درصد نیز عرضه شد که به دلیل نبود تقاضا برای آن، هیچ‌گونه معامله‌ای در این گروه انجام نشد.

براساس این گزارش در گروه محصولات کنسانتره هیچ گونه معامله‌ای انجام نشد.