شمش فولاد در بورس تهران کیلویی 472تومان

گروه بورس فلزات- برای اطلاع خوانندگان از وضعیت عرضه و قیمت انواع محصولات فولادی و آلومینیوم و کنسانتره مولیبدن در سه‌شنبه هفته جاری و مقایسه آن با هفته گذشته در بورس فلزات تهران گزارشی تهیه کرده‌ایم که در پی می‌آید: گروه معاملاتی آلومینیوم

سه‌شنبه هفته جاری آلومینیوم ایران با عرضه ۵۶۰تن انواع آلومینیوم در رتبه اول و آلومینیوم المهدی نیز با عرضه ۳۰۰تن شمش در جایگاه دوم قرار گرفت.

آلومینیوم ایران سه‌شنبه هفته جاری ۲۰۰تن شمش خالص ۱۰۰۰P را به صورت نقدی کیلویی ۳۰هزار و ۸۰۰ریال، ۱۰۰تن شمش آلیاژ

A-۴۱۳ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱فروردین ۸۶ به قیمت کیلویی ۳۱هزار و ۳۰۰ریال، ۶۰تن بیلت ۶۰۶۳-۸ به صورت نقدی در هر کیلو ۳۲هزار و ۷۱۱ریال، ۱۰۰تن بیلت ۶۰۶۳-۸ به صورت سلف تحویل برای ۳۱فروردین به قیمت کیلویی ۳۲هزار و ۲۰۰ریال و ۱۰۰تن بیلت ۶۰۶۳-۶ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱فروردین ۸۶ به قیمت کیلویی ۳۲هزار و ۴۱۱ریال عرضه کرد.

بیلت ۶۰۶۳-۷ آلومینیوم ایران با وجود عرضه ۳۰۰تنی با تقاضایی روبه‌رو نشد و معامله‌ای صورت نگرفت.

آلومینیوم المهدی ۲۰۰تن شمش ۱۰۰۰P-۹۹/۶ را نقدی به قیمت کیلویی ۲۹هزار ریال و ۱۰۰تن شمش ۱۰۰۰P-۹۹/۵ را نقدی در هر کیلو ۲۸هزار و ۸۰۰ریال عرضه کرد. از سوی دیگر شمش ۵۰P-۹۹/۲، شمش ۱۰۰۰P-۹۹/۷، شمش ۵۰P-۹۹/۵، شمش ۵۰P-۹۹/۶ و شمش ۱۰۰۰P-۹۹/۲ المهدی با وجود عرضه ۴۸۰تنی به صورت نقدی و سلف با تقاضایی همراه نبود و دادوستدی صورت نگرفت.

شمش ۱۰۰۰P-۹۹/۵ آلومینیوم المهدی با افزایش ۱۰۰ریالی در هر کیلو نسبت به هفته گذشته معامله شد.

گروه معاملاتی فولاد

گروه ملی صنعتی فولاد ایران با عرضه ۲۱هزار تن انواع محصولات فولادی در رتبه اول، فولاد خوزستان با عرضه ۲۰هزار تن در رتبه دوم، فولاد خراسان با عرضه یک‌هزار تن در جایگاه سوم و فولاد مبارکه با عرضه ۲۰۰تن در جایگاه آخر قرار گرفت.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران ۲۱هزار تن تیرآهن ۱۴ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱ اردیبهشت ۸۶ به قیمت کیلویی ۷هزار و ۱۰۰ریال عرضه کرد.

فولاد خوزستان ۱۰هزار تن شمش اسلب ST۳۷ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱ اردیبهشت ۸۶ و ۱۰هزار تن شمش اسلب ST۳۷ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱ فروردین به قیمت کیلویی ۴هزار و ۷۲۵ریال عرضه کرد.

فولاد خراسان ۴۰۰تن میلگرد ۲۵/۲۲-A۳ و ۶۰۰ تن میلگرد ۲۰/۱۸/۱۶/۱۴-A۳ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱فروردین به قیمت کیلویی ۶هزار و ۱۵۰ریال عرضه کرد فولاد مبارکه ۲۰۰ تن ورق گرم نوع C را به صورت سلف تحویل برای ۳۱ اردیبهشت ۸۶ به قیمت کیلویی ۴هزار و ۹۸۰ریال عرضه کرد.

گروه معاملاتی کنسانتره مولیبدن

شرکت ملی صنایع مس نیز ۲۹۰ تن انواع سولفور مولیبدن را در سه‌شنبه هفته جاری عرضه کرد.

شرکت ملی مس ۲۰ تن سولفور مولیبدن را نقدی به قیمت کیلویی ۲۲۷هزار و ۸۶۴ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۲۴هزار و ۴۰۲ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۴هزار و ۲۸۰ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۲هزار و ۷۷۴ریال، ۲۰ تن سولفور مولیبدن کیلویی ۲۲۴هزار و ۱۶۶ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۰هزار و ۴۴۲ریال، ۳۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۲۷هزار و ۱۱۹ریال، ۴۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۲۳هزار و ۶۶۳ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۰هزار و ۱۶۶ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۸هزار و ۹۱۸ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۲هزار و ۱۲۲ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۲۵هزار و ۳۹۸ریال، ۳۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۰هزار و ۸۰۴ریال، ۲۰ تن سولفور مولیبدن نقد به قیمت ۲۲۵هزار و ۱۹۷ریال، ۲۰ تن سولفور مولیبدن کیلویی ۲۲۷هزار و ۹۰ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقد به قیمت ۲۳۶هزار و ۱۷۶ریال، ۱۰ تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۳۴هزار و ۶۱۴ریال و ۱۰ تن سولفور مولیبدن به قیمت کیلویی ۲۲۴هزار و ۸۹۲ریال عرضه کرد.