گروه بورس فلزات - روز بیست و ششم فوریه قیمت خرید نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن با افزایش مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ما در این روز در مقایسه با بیست و سوم فوریه آلومینیوم، مس، سرب، نیکل، قلع و روی با افزایش قیمت مواجه شدند. به طوری که قیمت خرید آلومینیوم به ۲هزار و ۹۲۱دلار رسید که نسبت به بیست و سوم فوریه ۵۱دلار با افزایش روبه‌رو شد.
همچنین قیمت خرید مس و نیکل به ترتیب در این تاریخ 6هزار و 251دلار و 44هزار و 110دلار بود اما 4روز پیش از این، مس 6هزار و 186دلار و نیکل 43هزار و 300دلار قیمت داشت که به ترتیب 65دلار و 810دلار افزایش قیمت داشتند.
در حالی که قیمت خرید سرب و روی در تاریخ بیست و ششم فوریه به ترتیب به ۲هزار دلار و ۳هزار و ۶۲۰دلار رسید ولی در بیست و سوم فوریه سرب یک هزار و ۹۶۰دلار و روی ۳هزار و ۵۵۱دلار قیمت داشت که با رشد ۴۰دلاری و ۶۹دلاری روبه‌رو شدند.
همچنین قلع در این تاریخ به 13هزار و 700دلار رسید که نسبت به بیست و سوم فوریه 125دلار افزایش داشت و قیمت خرید آن در بیست و سوم فوریه 13هزار و 575دلار بود.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه فلزات پایه در بورس فلزات لندن نیز با افزایش مواجه شد. قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم و مس به ترتیب در تاریخ بیست و ششم فوریه ۲هزار و ۸۷۵دلار و ۶هزار و ۳۰۰دلار بود که نسبت به بیست و سوم فوریه آلومینیوم ۴۵دلار و مس ۶۹دلار با افزایش مواجه شدند. قیمت فروش سه ماهه این فلزات در تاریخ بیست و سوم فوریه به ترتیب ۲هزار و ۸۳۰دلار و ۶هزار و ۲۳۱دلار بود.
قیمت فروش سه ماهه سرب در تاریخ بیست و سوم فوریه از یک هزار و 915دلار به یک هزار و 950دلار در تاریخ بیست و ششم فوریه رسید که 35دلار افزایش داشت.
قیمت فروش سه ماهه نیکل و قلع در این تاریخ به ترتیب به ۴۱هزار و ۱۰۰دلار و ۱۳هزار و ۵۰۵دلار رسید که نسبت به ۴روز پیش نیکل یک هزار و ۲۰۵دلار و قلع ۲۰۵دلار گران شدند. قیمت فروش سه ماهه آنها به ترتیب در تاریخ بیست و سوم فوریه ۳۹هزار و ۸۹۵دلار و ۱۳هزار و ۳۰۰دلار بود.
در حالی که قیمت فروش سه‌ماهه روی در تاریخ بیست و ششم فوریه به 3هزار و 606دلار رسید ولی در بیست و سوم فوریه روی 3هزار و 560دلار فروش نقدی داشت که با رشد 46دلاری روبه‌رو شد.