گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن به غیر از قلع افزایش یافت.

روز بیست و سوم فوریه در مقایسه با روز قبل همین ماه قیمت مس، آلومینیوم، نیکل، روی و سرب با افزایش قیمت روبه‌رو شدند ولی قیمت قلع با افت همراه بود.
در این روز هر تن مس 311دلار نسبت به بیست و دوم فوریه گران شد و بر روی 6هزار و 186دلار ایستاد. قیمت نقدی مس در روز مورد بررسی 5هزار و 875دلار بود.
همچنین آلومینیوم و نیکل به ترتیب ۷۸دلار و ۶۰۰دلار افزایش نشان داده‌اند. قیمت نقدی آلومینیوم و نیکل به ترتیب در تاریخ بیست و سوم فوریه ۲هزار و ۸۷۰دلار و ۴۳هزار و ۳۰۰دلار بوده که این قیمت در روز بیست و دوم فوریه به ترتیب از مرز ۲هزار و ۷۹۲دلار و ۴۲هزار و ۷۰۰دلار بالا نرفت.
از سوی دیگر روی در روز بیست و سوم فوریه 3هزار و 551دلار قیمت داشت که در روز مقایسه 3هزار و 470دلار بود و 81دلار با افزایش قیمت روبه‌رو شد.
سرب نیز در این تاریخ یک هزار و ۹۶۰دلار قیمت نقدی داشت که نسبت به روز مورد بررسی ۶۱دلار افزایش قیمت یافته است، قیمت سرب در بیست و دوم فوریه یک هزار و ۸۹۹دلار بود.
در این بین قلع با افت 475دلاری مواجه شد. قیمت خرید قلع در تاریخ بیست و سوم فوریه 13هزار و 575دلار و روز قبل 14هزار و 50دلار بود.
از سوی دیگر فروش نقدی سه ماهه فلزات پایه هم در بورس فلزات لندن به غیر از قلع با افزایش روبه‌رو بوده است. قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم و مس به ترتیب ۲هزار و ۸۳۰دلار و ۶هزار و ۲۳۱دلار بوده که نسبت به روز بیست و دوم فوریه آلومینیوم ۶۰دلار و مس ۳۱۰دلار افزایش قیمت داشته‌اند. قیمت این فلزات در روز بیست و دوم فوریه به ترتیب ۲هزار و ۷۷۰دلار و ۵هزار و ۹۲۱دلار بوده است.
همچنین سرب در روز بیست و سوم فوریه یک هزار و 915دلار و در روز بیست و دوم فوریه یک هزار و 860دلار بود که با افزایش 55دلاری مواجه شد.
روی نیز در بیست و سوم فوریه ۳هزار و ۵۶۰دلار بوده که نسبت به روز بیست و دوم ۱۲۰دلار با افزایش قیمت روبه‌رو شد.
از سوی دیگر نیکل در روز بیست و سوم فوریه 39هزار و 895دلار قیمت داشت که در روز مقایسه 39هزار و 600دلار بود و با رشد 295دلاری مواجه شد.
در این بین قلع با افت ۵۵۰دلاری قیمت رو‌به‌رو بود. فروش نقدی قلع در روز بیست و سوم فوریه ۱۳هزار و ۳۰۰دلار و در بیست و دوم فوریه ۱۳هزار و ۸۵۰دلار بود.