ذوب‌آهن اصفهان در قسمت مهندسی نورد با تولید ۲۴۰هزار تن انواع پروفیل طی بهمن‌ماه رکورد تازه‌ای ثبت کرد. مهندس محمدرضا خسروی راد، معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان با بیان این مطلب که این رکورد در مهندسی نورد تصویر تازه‌ای از فعالیت‌های مداوم و درخشان ذوب‌آهن در سال پیامبر اعظم (ص) و سالگرد پیروزی انقلاب به شمار می‌رود، گفت: نگاهی به آمار رکوردهای شبانه روزی کارگاه‌های نورد مختلف حکایت از دستیابی به رکورد تولید نورد در شیفت شبانه روز خصوصا در بهمن‌ماه سال‌جاری بوده و نقطه عطف این رکوردها دستیابی به رکورد ماهانه ۲۴۰هزار ۱۱۷ تن محصولات طویل (تیرآهن، میلگرد، فولادهای صنعتی) در بهمن ۸۵ می‌باشد و این رکورد مهم ماهانه نشان از برنامه‌ریزی دقیق، عمل به برنامه و سخت کوشی کارکنان این شرکت دارد.

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن رکورد قبلی مهندس نورد را ۲۳۴هزار تن در تیر‌ماه سال ۸۲ ذکر کرد و خاطرنشان کرد: تولید فعلی براساس درخواست حوزه فروش و با توجه به نیاز مشتریان بوده که با کیفیت بالا و مورد نیاز در زمان مناسب و رفع تنگناهای احتمالی و با تلاش و جدیت شبانه روزی انجام شده است.

مهندس خسروی راد این رکورد را مجموعی از مقاطع مختلف تولیدی ذکر کرد و گفت:‌تولید بالا و در مقاطع مختلف کار سخت و مهمی است که همکاران ما توانسته‌اند با پشتکار مداوم بر سختی آن غلبه کنند و بر افتخارات ذوب آهن اصفهان بیفزایند.

وی با اظهار قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران دستیابی به رکورد مذکور، نقش کلیه مدیریت‌های حوزه بهره‌برداری و سایر حوزه‌های کارخانه را در تولید مهم ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: کاهش ضایعات در تولید از مهم‌ترین مسائلی است که همواره مورد توجه دست‌اندرکاران امر تولید بوده و سعی شده ضایعات هر مرحله تولید به حداقل ممکن برسد.