گروه بورس فلزات - پذیره‌نویسی ۳۲میلیارد ریال سهم شرکت سهامی عام بورس کالای ایران روز گذشته در کلیه شعب بانک ملت آغاز شد. مجید سعادتی نماینده بانک ملت در کمیته اجرایی شرکت بورس کالای ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت:‌ این تعداد سهام بین حداکثر سه هزار نفر قابل تقسیم است و تعداد متقاضیانی که در روز نخست به شعب بانک ملت برای ثبت‌نام در پذیره‌نویسی مراجعه کرده‌اند. آن قدر زیاد بوده که پیش‌بینی می‌شود در روز دوم ثبت‌نام، تمام سهام توسط متقاضیان خریداری شود.

وی اظهار داشت: حداقل سهامی که متقاضیان می‌توانند خریداری کنند یک‌هزار سهم و به ارزش یک‌صدهزار تومان و حداکثر سهام ده‌هزار سهم به ارزش یک‌میلیون است.وی افزود: بنابراین بوده که گستردگی عرضه سهام شرکت بورس کالا در کل کشور باشد و تمام متقاضیان بتوانند آن را خریداری کنند و تنها محدود به عده اندک نباشد.

وی ادامه داد: پذیره‌نویسی از طریق شعبی که حساب جام دارند انجام می‌شود. سعادتی افزود: در حال حاضر بانک ملت دارای یک هزار و ۹۵۷شعبه در اقصی‌نقاط کشور است که از این تعداد یک هزار و ۹۵۳شعبه آن دارای حساب جام هستند، بنابراین ثبت‌نام برای متقاضیان در تمام نقاط کشور فراهم است.مدیر روابط عمومی بانک ملت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی‌بر اینکه آیا امکان دارد در شعبه‌ای ثبت‌نام صورت نگیرد، گفت: تمام شعب از ساعت ۳۰/۷ تا پایان وقت اداری آمادگی ثبت‌نام برای پذیره‌نویسی سهام شرکت سهامی عام بورس کالا را دارند. اگر مشکلی هم وجود داشته باشد از قطع ارتباط سیستم جامع و به دلیل ایراد در زیرساخت‌های مخابراتی است که طولانی‌مدت نیست و همکاران ما بلافاصله پس از اطلاع مشکل را حل می‌کنند.