دیروز در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۲۶‌هزار و ۲۱۰‌تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۲۳۲‌میلیارد و ۴۷۸‌میلیون و ۳۲۰هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۳۰هزار و۶۹۰تن عرضه و در مقابل ۷۸هزار و۳۴۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات فولاد، ۲۴هزار و ۷۸۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۱۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۶۴‌میلیارد و ۳۷۵‌میلیون و ۶۷۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف داد‌و‌ستد شد.

از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۴/۹۴ و ۷۱/۷۰درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه محصولات مسی نیز یک‌هزار و ۳۰‌تن انواع مس در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۵۵میلیارد و ۴۴۱‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد .

از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۹۳/۳ و ۸۵/۲۳ درصد از کل بازار را در روز چهارشنبه شامل می شد.

در روز چهارشنبه در گروه آلومینیوم، نیز در یک رینگ معاملاتی مقدار ۴۰۰تن انواع محصولات آلومینیومی به ارزش ۱۲میلیارد و ۶۶۰‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۳/۱ و ۴۴/۵‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در روز مورد بررسی، ۴۰‌تن شمش روی با درجه خلوص ۹۹/۹۹درصد نیز عرضه شد که به دلیل نبود تقاضا برای آن، هیچ‌گونه معامله‌ای در این گروه انجام نشد.

بر اساس این گزارش، در گروه محصولات کنسانتره هیچ‌گونه معامله‌ای انجام نشد.