رشد قیمت‌ها در بورس فلزات لندن

گروه بورس‌فلزات- روز ۱۷اکتبر قیمت خرید نقدی انواع فلزات رنگی در LME با افزایش قیمت مواجه شد. به گزارش خبرنگار ما در این روز در مقایسه با ۱۰اکتبر آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم، مس، سرب،‌ نیکل، قلع و روی با افزایش قیمت روبه‌رو شدند. به طوری‌که قیمت خرید آلومینیوم ۲هزار و ۶۹۰دلار بود که نسبت به ۱۰اکتبر ۹۰دلار با افزایش قیمت مواجه شد و قیمت خرید آلومینیوم نیز به ۲هزار و ۶۰۰دلار رسید.

همچنین قیمت خرید آلیاژ آلومینیوم و مس به ترتیب در این تاریخ ۲هزار و ۲۲۰دلار و ۷هزار و ۷۳۰دلار بود اما ۸روز پیش آلیاژ آلومینیوم ۲هزار و ۱۹۶دلار و مس ۷هزار و ۴۵۰۰دلار قیمت داشت که به ترتیب ۲۴دلار و ۲۸۰دلار افزایش داشتند.

درحالی که قیمت خرید سرب و نیکل به ترتیب در تاریخ ۱۷اکتبر از مرز یک‌هزار و ۵۷۹دلار و ۳۴هزار و ۲۷۵دلار بالاتر نمی‌رفت و سرب یک‌هزار و ۴۸۱دلار و نیکل ۳۲هزار و ۴۴۰دلار قیمت داشت اما به ترتیب قیمت‌ها ۹۸دلار و ۱۸۳۵دلار با افزایش مواجه شدند.

همچنین قلع در این تاریخ ۱۰هزار و ۳۵۰دلار بود که نسبت به ۱۰اکتبر ۱۲۳۰دلار افزایش داشت و قیمت خرید آن در ۱۰اکتبر به ۹هزار و ۱۲۰دلار رسید.

فلز روی در تاریخ ۱۷اکتبر ۳هزار و ۹۶۹دلار و در ۸روز پیش ۳هزار و ۶۷۵دلار بود که ۲۹۴دلار افزایش قیمت نشان می‌دهد.

قیمت خرید سه ماه آلیاژ آلومینیوم، آلومینیوم و مس به ترتیب در تاریخ ۱۷اکتبر ۲هزار و ۲۶۵دلار، ۲هزار و ۶۹۳دلار و ۷هزار و ۷۳۹دلار بود که نسبت به ۱۰اکتبر آلیاژ آلومینیوم ۱۵دلار، آلومینیوم ۱۰۶دلار و مس ۳۴۷ با افزایش قیمت مواجه شدند. قیمت خرید سه ماه این فلزات در تاریخ ۱۰اکتبر به ترتیب ۲هزار و ۲۵۰دلار، ۲هزار و ۵۸۷دلار و ۷هزار و ۳۹۲دلار بود.

قیمت خرید سه ماه سرب در تاریخ ۱۰اکتبر از یک‌هزار و ۴۲۰دلار به یک‌هزار و ۵۱۰دلار در تاریخ ۱۷اکتبر رسید که ۹۰دلار افزایش داشت.

قیمت خرید سه ماهه نیکل، قلع و روی در این تاریخ به ترتیب از مرز ۳۴هزار و ۳۰۰دلار، ۱۰هزار و ۲۰۰دلار و ۳هزار و ۹۲۰دلار هم فراتر نرفت که نسبت به ۸روز پیش نیکل ۲۰۰۵دلار، قلع ۱۲۲۵دلار، روی ۲۵۰دلار گران شدند. قیمت خرید سه ماه آنها به ترتیب در تاریخ ۱۰اکتبر ۲۹هزار و ۷۴۵، ۸هزار و ۹۷۵دلار و ۳هزار و ۶۷۰دلار بود.