رشد قیمت فروش نقدی فلزات رنگی در 7روز اخیر

گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات رنگی در LME افزایش یافت. به گزارش خبرنگار ما در روز ۲۲سپتامبر در مقایسه با چهاردهم همین ماه قیمت مس، روی، آلومینیوم، نیکل، قلع، آلیاژ، آلومینیوم و سرب با افزایش قیمت رو‌به‌رو شد.

در این روز هر تن آلومینیوم ۸۴دلار نسبت به ۱۴سپتامبر گران شد و بر روی ۲هزار و ۴۹۸دلار ایستاد. قیمت نقدی آلومینیوم در روز مورد بررسی ۲هزار و ۴۱۴دلار بود.

همچنین آلیاژ آلومینیوم، مس و روی به ترتیب ۵۵دلار، ۱۷۹دلار و ۹۶دلار افزایش نشان داده‌اند.

قیمت نقدی آلیاژ آلومینیوم و مس، روی به ترتیب در تاریخ ۲۲سپتامبر ۲هزار و ۲۰۵دلار، ۷هزار و ۶۷۹دلار و ۳هزار و ۴۳۰دلار بوده که این قیمت در روز چهاردهم سپتامبر به ترتیب از مرز ۲هزار و ۱۵۰دلار، ۷هزار و ۵۰۰دلار و ۳هزار و ۳۳۵دلار فراتر نرفت.

از سوی دیگر سرب در روز ۲۲سپتامبر یک هزار و ۴۱۳دلار قیمت داشت که در روز مقایسه یک هزار و ۳۲۲دلار بود و ۹۱دلار با افزایش قیمت رو‌به‌رو شد.

نیکل نیز در این روز ۳هزار و ۴۷۵دلار و قلع ۹هزار و ۵۰دلار قیمت نقدی داشتند که نسبت به روز مورد بررسی ۳۵دلار نیکل و ۱۰۰دلار قلع افزایش یافته‌اند. قیمت نقدی این فلزات در تاریخ ۱۴سپتامبر به ترتیب ۳۰هزار و ۴۴۰دلار و ۸هزار و ۹۵۰دلار بوده است.

از سوی دیگر فروش نقدی ۳ماهه فلزات رنگی به غیر از نیکل و قلع با افزایش قیمت مواجه بوده است.

آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم و مس به ترتیب ۲هزار و ۵۳۵دلار، ۲هزار و ۲۶۰دلار و ۷هزار و ۶۳۷دلار بوده که نسبت به روز چهاردهم سپتامبر آلومینیوم ۷۰دلار، آلیاژ آلومینیوم ۵۰دلار و مس ۱۵۷دلار افزایش قیمت داشته‌اند.

قیمت این فلزات در روز ۱۴سپتامبر به ترتیب ۲هزار و ۴۶۵دلار، ۲هزار و ۲۱۰دلار و ۷هزار و ۴۸۰دلار بوده است.

همچنین سرب در روز ۲۲سپتامبر یک‌هزار و ۳۸۸دلار و در روز مورد بررسی یک هزار و ۳۱۱دلار بود که با رشد ۷۷دلاری مواجه شد.

روی در روز ۲۲سپتامبر ۳هزار و ۴۵۵دلار بوده که نسبت به روز چهاردهم سپتامبر ۱۵۵دلار با افزایش قیمت مواجه شد و فروش سه ماهه آن به ۳هزار و ۳۰۰دلار رسید.

از سوی دیگر نیکل و قلع با افت قیمت مواجه شدند.

نیکل ۷۷۵دلار و قلع ۵۰دلار که فروش نقدی آنها به ترتیب در روز ۲۲سپتامبر ۲۸هزار و ۲۰۰دلار و قلع ۹هزار دلار بوده، این دو فلز در روز چهاردهم سپتامبر به ترتیب ۲۸هزار و ۹۶۷دلار و ۹هزار و ۵۰دلار قیمت داشته‌اند.