گروه بنگاه‌های اقتصادی- با ابطال معامله بلوکی ایران ترانسفو که در آذرماه سال ۹۱ انجام شده بود ۴۲۵ میلیون سهم بترانس دوباره در اختیار سینا فرآیند نیرو قرار گرفت. مدیرعامل سینا فرآیند نیرو با بیان این مطلب گفت: این بلوک که به دلیل معوق بودن اقساط خصوصی‌سازی به حراج گذاشته شده بود با رای قطعی دوباره به سینا فرایند نیرو بازگشت و به این ترتیب ما دو کرسی را در هیات مدیره ایران ترانسفو در اختیار خواهیم گرفت.

نوایی با بیان اینکه سینا فرآیند نیرو ۳/۳۲ درصد سهام بترانس را در اختیار دارد، افزود: در حال حاضر بدهی ما به سازمان خصوصی‌سازی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان پابرجاست و لازم است با درایت و همکاری با سازمان خصوصی‌سازی روند پرداخت این بدهی انجام شود.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل و همفکری بین سهامداران حقوقی با این تغییرات اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کنیم. ضمن اینکه رویکرد ما این است که افرادی را به عنوان نماینده در هیات مدیره معرفی کنیم که آشنایی چندین ساله با این صنعت را داشته باشند و با تعامل مناسب با وزارت نیرو توانایی اداره این بنگاه ارزشمند و حساس را داشته باشند.

نوایی در خصوص پرداخت بدهی سازمان خصوصی‌سازی افزود: در این خصوص نیازمند همکاری سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی انتقال دارایی دولت به بخش‌خصوصی هستیم تا هم منافع دولت و هم بخش‌خصوصی در این زمینه حفظ شود.