گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل بانک سپه توجه خاص به خواسته و نیاز مشتریان را از اولویت‌ها و برنامه‌های سال آینده بیان کرد و گفت: افزایش سهم بازار از برنامه‌های آتی بانک سپه است و در پی سودآورتر کردن بانک به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی هستیم.
سید کامل تقوی‌نژاد با بیان اینکه برای تحقق این مهم باید هزینه تمام شده تامین پول را کاهش دهیم، افزود: سبد درآمدهای بانک سپه را متنوع‌تر خواهیم کرد. افتخار می‌کنیم که به نیروهای مسلح نیز خدمت‌رسانی می‌کنیم؛ اما همه کار ما به این بخش مربوط نمی‌شود، بلکه در همه عرصه‌های اقتصادی و تجاری حضور داریم.
وی افزود: بانک سپه از بانک‌های پیشرو در اجرای طرح‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری است و سهم دولت از منابع آن حدود ۳ درصد و بقیه هم سپرده‌های مردمی است.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید براینکه در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیرامون سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در بانک تشکیل شده است، گفت: این کارگروه، تنظیم سند اقتصاد مقاومتی در بانک سپه را در دستور کار قرار داده است.
تقوی‌نژاد همچنین با اشاره به سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته در بانک سپه به‌منظور کمک به بخش‌های مولد و اقتصادی گفت: این بانک در ۹ ماه نخست سال‌جاری ۵۹هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌‌های مولد و بازرگانی پرداخت کرده است.