پنج درصد از سهام پست بانک به قیمت پایه 11 هزار و 919 ریال در روز 27 اسفند برای دومین بار در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد شد. به گزارش سنا، سازمان خصوصی سازی قصد دارد به وکالت از وزارت امور اقتصادی و دارایی 28 میلیون و 57 هزار و 150 سهم پست بانک معادل 5 درصد سهام این شرکت را در روز 27 اسفند در بورس اوراق بهادار عرضه کند. این تعداد سهام به صورت 40 درصد نقد و بقیه اقساط 2 ساله است و با قیمت پایانی روز قبل از عرضه به اضافه 15 درصد، به شرط آنکه از 11 هزار و 919 ریال کمتر نباشد واگذار خواهد شد.

جایگاه قابل اتکای بورس انرژی در اقتصاد ملی
معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در بورس انرژی ضمن تبریک سالروز رسمی معاملات در این بورس از فعالیت چهارمین بورس کشور حمایت کرد. به گزارش «سنا»، معاون وزیر اقتصاد با اشاره به 5 هزار میلیارد ریال معاملات بورس انرژی در یک سال گذشته گفت: جایگاه بورس انرژی امروز غیر‌قابل انکار است و دولت حساب ویژه بر این بورس باز کرده است. دکتر شاپور محمدی افزود: حجم معاملات بورس انرژی در اولین سال شکل گیری آن بسیار مناسب بوده و آینده این بورس روشن است. مدیر عامل پیشین بورس انرژی به نگاه ویژه دولت به بازار سرمایه و بورس انرژی اشاره کرد و افزود: در مجموعه دولت و وزارتخانه‌های نفت و نیرو نگرش مثبتی به بورس انرژی وجود دارد و فعالیت بورس چهارم پس از یک سال تثبیت شده است. معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی به عرضه
قریب الوقوع نفت خام در بورس انرژی اشاره کرد و گفت: بورس انرژی امروز به جایگاه غیر‌قابل بازگشتی رسیده و اعتماد وزارتخانه‌های نفت و نیرو به ساختار بورس انرژی نشان‌دهنده عملکرد مناسب این بورس است. شاپور محمدی که پیش از این مدیر عامل بورس انرژی بود، امروز در جایگاه معاون اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی در جمع کارکنان بورس انرژی حاضر شد.