گروه بنگاه‌ها- شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن سود نقدی 350 ریالی را به ازای هر سهم، میان سهامداران خود تقسیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت با مشارکت بیش از ۹۴ درصدی سهامداران شرکت در تاریخ ۵ اسفندماه امسال، تشکیل شد.
ترکیب هیات رییسه این مجمع شامل: بهروز امیدعلی به نمایندگی از بانک مسکن به عنوان رئیس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن به عنوان ناظر ، عبدالمجید دهقان به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به عنوان ناظر و سیروس آیدین، مدیر امور مالی و بودجه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه بودند.
بعد از اعلام رسمیت جلسه، مهندس ایرج معزی؛ مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن گزارش فعالیت یکساله هیات مدیره را برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال مالی ۹۲ برای حاضران قرائت کرد. معزی به وضعیت بازدهی سهام شرکت اشاره کرد و گفت: طی سال مالی ۹۲، بازده هر سهم شرکت ۱۳۱ درصد بوده است. هم چنین با عملکرد مطلوب گروه ، پیش‌بینی سود سال ۹۲ با اعمال تعدیل مثبت ۸/۲۷درصدی از ۴۰۲ ریال اولیه به ۵۱۴ ریال افزایش یافت.
در ادامه نیز بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به پایان آذرماه سال ۹۲ به تصویب حاضران در مجمع رسید.
تصمیم‌گیری در خصوص سود نقدی سال مالی ۹۲ دستور بعدی جلسه مجمع بود که براساس نظر حاضران در مجمع، مقرر شد سود نقدی۳۵۰ریالی به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت تقسیم شود که جمع کل سود تقسیم شده نیز معادل ۷۰۰ میلیارد ریال تعیین شد. مصوبات دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی ۹۳ و هم چنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال بود.
انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره دستور دیگر مجمع شرکت بود که براساس رای‌گیری از سهامداران، اعضای حقوقی به ترتیب شامل «بانک مسکن»، «شرکت گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن»، «شرکت عمرانی مسکن گستر»، «شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی» و «شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی» برای مدت دو سال، انتخاب شدند.‌