گروه بورس- حسابداران کشور در هفته‌ای که به نام آنها نامگذاری شده است، گردهم آمدند تا بار دیگر برای ارتقای شأن و منزلت حرفه خود با یکدیگر پیمان ببندند. مهدی کرباسیان، سخنران اصلی مراسم روز حسابدار که یکشنبه شب در هتل ارم تهران برگزار شد، تاکید کرد: «دولت برای تحقق وعده‌های اقتصادی خود راهی ندارد جز تقویت حسابداری و این یک شانس برای حسابداران است.»

عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران اظهار کرد: حسابداران باید با دولت تعامل کنند و رابطه خود را با دولت نزدیک‌تر کرده و با حمایت‌های معنوی از دولت حمایت کنند. او از برگزاری جلساتی با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای افزایش نقش حسابداران در چرخه اقتصاد کشور خبر داد و تصریح کرد: حفظ شأن حرفه حسابداری قبل از هر کس توسط خود حسابداران امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد در مراسم یادشده از غلامرضا سلامی به عنوان چهره پیشکسوت حسابداری تقدیر به عمل آمد. همچنین از سوی انجمن حسابداران خبره ایران به نویسندگان مقالات برگزیده در نشریات حسابدار و حسابدار رسمی، از جمله آقایان غلامحسین دوانی، سعید جمشیدی‌فر، کاظم وادی‌زاده، احمد عیسایی‌خوش، علی رحمانی و... جایزه و لوح تقدیر اعطا شد.

از سوی دیگر برای چندمین سال پیاپی از روزنامه دنیای اقتصاد و خبرنگار این روزنامه به دلیل توجه ویژه به حرفه حسابداری تقدیر شد. همچنین حوریه رضایی‌زاده، خبرنگار نشریه «حسابدار رسمی» دیگر خبرنگاری بود که از وی قدردانی به عمل آمد.