اقدامات حمایتی مالی از کودکان بی‌سرپرست پشتوانه‌ای برای آینده آنها است و باید این سنت حسنه در سال‌های آینده گسترش یابد.

به گزارش ستاد خبری اولین همایش سهام مهرولایت، محمدعلی هاشمی‌نسب، مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌‌گذاری صدر خاورمیانه در آستانه برگزاری اولین همایش ملی سهام مهرولایت که جمعه شب همزمان با عید سعیدفطر در مرکز فرهنگی سیدالشهدا برگزار می‌شود، وی در گفت‌وگو با ستاد خبری همایش اظهار داشت: این همایش به منظور حمایت از ایتام با حضور جمعی از مسوولان کشوری، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران بورس و بانک در تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ در این مراسم شرکت‌های بسیاری جهت حضور اعلام آمادگی نموده‌اند به طوری که همایش سهام مهرولایت با همکاری شرکت بورس، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری صدر خاورمیانه، روزنامه «دنیای‌اقتصاد» و مشارکت تعدادی از شرکت‌ها و نهادهای وابسته از جمله شرکت‌های

مادر تخصصی و زیرمجموعه‌های آنها در حالی آغاز به کار می‌کند که به تعدادی از کودکان بی‌سرپرست سراسر کشور سهام به مبلغ ۱۱۰هزار تومان به نیت حضرت علی‌بن ابی‌طالب اهدا می‌شود.

به گفته وی، از آنجایی که این قشرها هم نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند، باید مسوولان اجرایی کشور و دیگر شرکت‌های خصوصی گام‌های موثری در جهت رفع نیازهای آنها بردارند.

مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری صدر خاورمیانه، اهدای سهام به کودکان بی‌سرپرست را تامین آتیه آنها می‌داند و معتقد است این اقدام حمایتی، توسط بخش‌خصوصی از آن جهت دارای اهمیت است که توزیع سهام پشتوانه‌ای برای آینده آنها است، لذا امیدواریم مراحل قانونی واگذاری توسط شرکت‌های حاضر در همایش هرچه سریع‌تر صورت پذیرد و این امر خداپسندانه در سال‌های آتی گسترش یابد.

هاشمی‌نسب، اجرای برنامه تواشی، سخنرانی برخی مسوولان و... را برنامه‌های همایش مذکور عنان کرد. اولین همایش ملی سهام مهر ولایت جمعه‌شب همزمان با عید سعید فطر در مرکز فرهنگی سیدالشهدا واقع در میدان هفتم‌تیر، ابتدای خیابان شهید مفتح جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.