گروه بورس- هیات‌مدیره البرزدارو تصمیم دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 48میلیارد ریال به مبلغ 93میلیارد ریال معادل 94درصد از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، البرزدارو و درآمد هر سهم امسال را با ۴۸میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۷۱ریال سود پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد البرزدارو برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 25درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 28درصد افزایش، سود عملیاتی 32درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 44درصد افزایش نشان می‌دهد.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد که مبلغ سود قابل تخصیص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهادکند.
«دالبر» درخصوص وضعیت طرح‌های عمده در دست اجرا اعلام کرده است که طرح سرنگ پرکنی جزئی از طرح آمپول‌سازی بوده و درواقع یک پروژه واحد با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 71میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 17میلیارد ریال و 24درصد پیشرفت کار محسوب می‌شود که تاریخ بهره‌برداری از آن سال 1387 است. شایان ذکر است که شرکت در تاریخ 17/4/86 برآورد هزینه سرمایه‌گذاری پروژه مذکور را 32میلیارد ریال اعلام کرده بود که دلایل تغییر را واگذاری احداث ساختمان و تاسیسات به پیمانکار و مشخص شدن برآورد دقیق هزینه‌های آن، لحاظ کردن هزینه اصلاح سیستم تصفیه آب، خرید یک دستگاه ماشین پودر پرکنی و اضافه شدن سایر هزینه‌ها اعلام کرده است.
شرکت در ۳۱اردیبهشت ۸۶ اعلام کرده بود، مطابق نظر حسابرس و بازرس قانونی استفاده یا عدم استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه اخیر مرتبط با دستورالعمل قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور در حال حاضر محرز نیست و پس از احراز شرایط لازم، تاثیر آن بر پیش‌بینی سود سال ۸۶ برآورد و اعلام خواهد شد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را با سرمایه 16میلیارد ریال، 23اسفند 85 مبلغ 2482ریال و با سرمایه 48میلیارد ریال در 8مرداد ماه 86 مبلغ 971ریال اعلام کرده است.