گروه بورس- داروسازی جابربن‌حیان طی دوره شش ماه منتهی به تابستان امسال مبلغ 407ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «دجابر» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ با سرمایه ۱۸۹میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و ۱۰۱ریال اعلام کرده است.
این شرکت در نیمه نخست امسال از فروش محصولات خود مبلغ 38میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
پیش‌بینی عملکرد «دجابر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳۲درصد افزایش نشان می‌دهد.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ 600ریال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
شرکت اعلام کرده است طرح احداث خط تولید افشانه‌های تنفسی و ساختمان آزمایشگاه با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۳۸میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال را در دست اجرا دارد که تاکنون ۱۱۰میلیارد و ۸۴۲میلیون ریال آن هزینه انجام شده و پروژه آزمایشگاه مرکزی در شهریورماه ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسیده و پروژه احداث افشانه‌های تنفسی در سه ماهه سوم سال ۸۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 20 خردادماه 86، سرمایه شرکت از مبلغ 126میلیارد ریال به مبلغ 189میلیارد ریال (معادل 50درصد) از محل سود انباشته افزایش یافته و در تاریخ 23/04/86 به ثبت رسید.