گروه بورس- کارخانجات مخابراتی ایران درآمد هر سهم امسال را با ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۱۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «لکما» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۵درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۴۱درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۶ را در ۶ شهریور (به بازار منعکس نشد) مبلغ ۲۸۷۱ریال اعلام کرده بود که در خصوص تعدیل اخیر اعلام کرده است که به رغم انعقاد قراردادهای جدید از جمله قرارداد گوشی تلفن‌همراه، قرارداد جدید WLL کرمان و مراکز تلفن‌همراه NSS و اضافه نمودن مبالغ آن به فروش سال ۸۶، عوامل مختلفی باعث کاهش مبلغ فروش پیش‌بینی شده و به تبع آن ایجاد تغییرات در هزینه‌ها و نهایتا کاهش سود خالص پیش‌بینی شده است، از جمله: فسخ قرارداد WLL آذربایجان شرقی و لزوم اخذ موافقت شورای اقتصاد جهت ترک تشریفات مناقصه و عقد قرارداد جدید با مخابرات آذربایجان شرقی و سپس اقدام عملی فروشنده خارجی در قبول شرایط جدید و ارسال سفارش‌های موجب تاخیر در اجرای قرارداد و انتقال آن به میزان قابل تحقق به نیمه دوم سال ۸۶، عدم تحقق برخی قراردادهای متفرقه به میزان پیش‌بینی شده (از جمله قرارداد درخت سیم)، منعقد نشدن قرارداد ۳۰۰K با استان تهران به دلیل عدم اخذ مجوز شرکت مخابرات استان تهران از شرکت مخابرات ایران و در نهایت طولانی شدن پروسه اخذ تاییدیه، نمونه آزمایشی از سازمان تنظیم مقررات و همچنین تاخیر در تامین مواد و قطعات قرارداد شش‌میلیون پورت توسعه BTS به علت وضعیت اقتصادی موجود در کشور و به تبع آن عدم امکان تولید و فروش قرارداد مذکور در نیمه اول و انتقال آن به میزان قابل تحقق به نیمه دوم سال ۸۶.

شرکت در ۶ شهریور ۸۶ اعلام کرده بود که «برنامه هیات‌مدیره برای سال‌جاری پیگیر تحقق افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و ورود وجه نقد است». شایان ذکر است که شرکت جزئیات برنامه افزایش سرمایه را اعلام نکرده است. شرکت برنامه پیشنهادی هیات‌مدیره را به مجمع عمومی عادی سال ۸۶ جهت تقسیم سود میان سهامداران اعلام نکرده است. شایان ذکر است که شرکت در ۲۶ فروردین اعلام نموده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد ۶۵درصد سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۳۸۶ پیشنهاد کند.