گروه بورس- سود حاصل از واگذاری سهام «وسپه» طی شهریورماه بالغ بر ۸میلیارد و ۶۴۱میلیون ریال بود. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری سپه ماه گذشته مبلغ ۱۹میلیارد و ۵۲۲میلیون ریال سهم شرکت‌های پتروشیمی اراک، سیمان کارون، ملی مس، لبنیات کالبر، بانک کارآفرین و مالیات نقل و انتقال سیمان زرین رفسنجان را واگذار کرده است. بهای تمام شده سهام مزبور ۱۰میلیارد و ۸۸۱میلیون ریال بود.

سرمایه‌گذاری سپه در این مدت همچنین سهام ۹ شرمت بورسی و غیر‌بورسی را نیز با ۹میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال بهای تمام شده تحصیل کرده است. به این ترتیب «وسپه» با تحصیل این سهام بالغ بر ۶میلیارد و ۶۹۸میلیون ریال به ارزش کل بازار پرتفوی خود افزود. صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری سپه طی شهریورماه شامل ۱۸درصد خودرو و ساخت قطعات، ۱۸درصد مواد و محصولات شیمیایی، ۱۵درصد سیمان، آهک و گچ، ۱۲درصد استخراج کانه‌های فلزی، ۷درصد واسطه‌گری‌های مالی، ۴درصد

چند رشته‌ای صنعتی، ۴درصد فلزات اساسی، ۴درصد محصولات غذایی و ۱۸درصد سایر موارد بود.

همچنین ۵ شرکت گروه استخراج کانه‌های فلزی «وسپه» با رشد ۱۹۹درصدی ارزش بازار پایان روز در مقایسه با بهای تمام شده ابتدای دوره آن بیشترین رشد را در گروه‌های «وسپه» داشت.

ارزش بازار جمع کل سرمایه‌گذاری‌های «وسپه» در پایان شهریورماه به یک‌هزار و ۹۶۸میلیارد و ۸۵۷میلیون ریال رسیده است.

خالص ارزش دارایی‌های شرکت برای هر سهم براساس آخرین سرمایه شرکت با در نظر گرفتن ارزش بازار شرکت‌های پذیرفته شده در بورس مبلغ یک‌هزار و ۳۳۴ریال بوده است.