اصفهان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای اصفهان سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ریالی معاملات را به خود اختصاص داد.

در این تالار تعداد دومیلیون و ۱۹۰هزار و ۵۶۰سهم به ارزش ۷میلیارد و ۱۸۷میلیون ریال دادوستد شد. پرطرفدارترین سهم در تالار بورس اصفهان سهام سرمایه‌گذاری ملت شناخته شد. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از یک‌میلیون و ۴۴۳هزار و ۲۳سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۱۹۶میلیون و ۷۳هزار ریال بود و ۱۶درصد آن به خرید و ۸۴درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، ملی‌مس ایران و لیزینگ ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، چادرملو، زامیاد و فرآوری مواد معدنی بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۶۲۹هزار سهم به مبلغ ۴میلیارد و ۱۷۱میلیون و ۲۱۶هزار و ۳۸۳ریال مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۲ شرکت افزایش و ۱۱ شرکت کاهش و ۷شرکت بدون تغییر بود. بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری ملت با ۳۰نفر داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام سرمایه‌گذاری ساختمان ایران به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۸۰۵میلیون ریال و کمترین ارزش ریالی معاملات بر سهام آلومینیوم پارس به ارزش ۵۰۵هزار و ۲۰۵ریال انجام شد.

ارومیه

در روز یکشنبه تعداد ۴۱۶هزار و ۲۲۵سهم از سهام شرکت‌های بورس در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بیش از یک میلیارد و ۶۳میلیون ریال بود که ۵/۲۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۳/۲۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۱۰هزار و ۷۹۴سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۷۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۱۹درصد ارزش دادوستد را خرید و ۸۱درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری ملت و بیشترین ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری پتروشیمی همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و بیشترین ارزش فروش مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۸۸هزار و ۱۹۰سهم به ارزش دو میلیارد و ۶۳۰میلیون و ۲۲۰هزار و ۳۲۵ریال دادوستد شد که ۸۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.