همدان

در هفته منتهی به ۴ مهرماه تعداد ۲میلیون و ۸۳۶هزار و ۳۳۳سهم به ارزش ۹میلیارد و ۱۱۸میلیون و ۴۸۴هزار و ۳۵ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۶۶درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، مالی و اعتباری سینا و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۱میلیون و ۷۹۲هزار سهم به ارزش ۳۸میلیارد و ۲۲۶میلیون ریال از سهام ۶۵ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۰درصد مربوط به خرید و ۵۰درصد مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت مالی اعتباری سینا و سرمایه‌گذاری ملت از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در معاملات هفته منتهی به ۴مهرماه در بورس گیلان، تعداد ۳۰میلیون سهم به ارزش ۲/۷۴میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد. متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۴۳درصد رسید. بیشترین میزان دادوستد در این هفته مربوط به شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با بیش از ۳۴درصد از حجم کل دادوستد تالار بود. سهام شرکت‌های معدنی گل‌گهر، مالی و اعتباری بنیاد و معدنی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۹/۹میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۶/۳۸میلیارد ریال بود که ۸/۶۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۲۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌‌ای قرار داشت.

زاهدان

در هفته منتهی به ۴مهرماه در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۹۳هزار و ۷۴۴سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۳۰۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته که ۳۰درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. همچنین چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و صنعتی و معدنی چادرملو بودند.

بندرعباس

بورس منطقه‌ای هرمزگان بیست و هفتمین هفته فعالیت خود را در سال ۸۶ با پنج روز کاری سپری کرد. در این مدت تعداد ۳۹۴هزار و ۴۴۱سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۹۴میلیون ریال معامله شده است که بیش از ۶۹درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۹۵۵میلیون ریال و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۸۹۳میلیون ریال بود. مقایسه آمار نشان می‌دهد طی این هفته ارزش کل معاملات ۱۳درصد افزایش و حجم کل معاملات ۴۵درصد کاهش داشت. ارزش خرید نیز رشد ۴۰درصدی را نشان می‌دهد.