کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۰۶هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۸۱۰میلیون ریال از سهام ۳۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۱درصد مربوط به خرید و ۴۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد یک میلیون و ۸هزار و ۸۸۸ سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۲درصد به خرید و ۵۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های ایران‌خودرو دیزل، معادن و فلزات و گل گهر به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های گل گهر، ملی مس و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۵۱هزار و ۵۴۹ سهم به ارزش ۱۷۳میلیون و ۴۲۳هزار و ۸۰ ریال دادوستد شد که ۳۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده ملی صنایع مس ایران، گروه صنعتی قطعات اتومبیل‌ ایران و صنایع جوشکاب یزد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۲۳هزار و ۴۲۸ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفتند. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری ملت و بیشترین ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سامان گستر اصفهان می‌باشد. کارگزاری سهام گستران شرق ۳۹درصد معاملات را به خود اختصاص داده است.

یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک میلیون و ۶۵هزار و ۹۱ سهم به مبلغ ۳میلیارد و ۹۳۱میلیون و ۸۶۱هزار و ۷۸۷ ریال مبادله شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۸درصد افزایش و ارزش معاملات نیز ۳۸درصد افزایش داشت.

اصفهان

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات روز گذشته با ۸۱خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.در این روز تعداد ۳/۴میلیون سهم به ارزش ۶/۱۵میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد. سهم اصفهان در کل بورس ۱/۸درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۵/۳۸درصد شد.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین، حاکی از یک معامله ۶۴۶هزار و ۸۹۴سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۶میلیارد و یک‌میلیون و ۳۳۸هزار ریال بود. ۷۲درصد آن به خرید و ۲۸درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری ملی ایران و ایران‌خودرو دیزل بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام ملی مس ایران،‌ سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و بانک کارآفرین بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.