ارومیه

روز شنبه تعداد یک میلیون و ۴۹۲هزار و ۲۵۹سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بیش از شش میلیارد و ۹۳۶میلیون ریال بود که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک میلیون و ۵۸۵هزار سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۲۵میلیون ریال از سهام ۲۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶درصد مربوط به خرید و ۹۴درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت بانک پارسیان و صنایع ملی مس ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در معاملات روز گذشته تعداد دو میلیون و ۶۹۴هزار و ۳۰۶ سهم به ارزش بیش از ۱۹میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن و فلزات و فجر سپاهان بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۶۸۸هزار و ۵۸۱سهم از سهام ۳۹ شرکت دادوستد شد. ۶۲درصد آن مربوط به خرید و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، ملی مس و فولاد مبارکه اصفهان اختصاص داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۰۹هزار و ۵۲۷سهم به ارزش دو میلیارد و ۳۵۵میلیون و ۱۵۴هزار و ۴۷۲ریال دادوستد شد.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و زامیاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۲۱هزار و ۴۴۸سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۱۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۱۷شرکت بود. بیشترین حجم و ارزش فروش و ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران و همچنین بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری ملت بود.

زنجان

دیروز تالار بورس منطقه‌ای زنجان شاهد دادوستد یک میلیون و ۷۰هزار و ۳۵۹سهم (متعلق به ۲۵شرکت) به ارزش بیش از شش میلیارد و ۵۵۳میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۸درصد به خرید و ۵۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.