گروه بورس- هیات‌مدیره لبنیات کالبر در نظر دارد مبلغ 250ریال را جهت تقسیم سود بین سهامداران به مجمع عمومی عادی امسال پیشنهاد کند.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «غالبر» درآمد هر سهم امسال را با ۲۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد لبنیات کالبر برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 47درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته 47درصد افزایش، سود عملیاتی 32درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 5درصد افزایش نشان می‌دهد. شایان ذکر است که شرکت دلایل تغییر را اعلام نکرده است.
«غالبر» طرح تولید پنیر در بسته‌بندی ۱۰۰ و ۲۰۰گرمی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶۰۰۰میلیون ریال و مخارج انجام شده به مبلغ ۳۰۰۰۰میلیون ریال (با ۵۰درصد پیشرفت کار) و بهره‌برداری در پایان سال ۸۶، طرح تولید و بسته‌بندی شیر پاستوریزه پیورپک با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳میلیاردریال و مخارج انجام شده به مبلغ ۲۵۰۰میلیون ریال (با ۸۰درصد پیشرفت کار) و بهره‌برداری در پایان سال ۸۶ و طرح نصب و راه‌اندازی سیستم RO با برآورد سرمایه‌‌گذاری به مبلغ ۳میلیارد ریال و مخارج انجام شده به مبلغ ۶۰۰میلیون ریال (با ۲۰درصد پیشرفت کار) و بهره‌برداری در پایان سال ۸۶ را در دست اجرا دارد.
شایان ذکر است که شرکت در تاریخ 7 آذر 85، درصد پیشرفت کار طرح تولید پنیر در بسته‌بندی 100 و 200گرمی را 80درصد و زمان راه‌اندازی طرح تولید و بسته‌بندی شیر پاستوریزه پیورپک را پایان سال 85 اعلام کرده بود که دلایل مغایرت ایجاد شده را اعلام نکرده است.