گروه بورس- شرکت مالی و اعتباری سینا درآمد هر سهم امسال را با 1500میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 155ریال پیش‌بینی کرده است.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «وسینا» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۳۳درصد افزایش، جمع درآمدها ۲۹درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۲۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱درصد افزایش نشان می‌دهد.

به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 23 خرداد ماه 86 افزایش سرمایه از مبلغ 500میلیارد ریال به مبلغ 1500میلیارد ریال (معادل 200درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تصویب شد.
شرکت برای اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی اقدام کرده است که صدور مجوز منوط به انجام افزایش سرمایه تا مبلغ ۱۵۰۰میلیارد ریال و واگذاری ۲۵درصد سهام شرکت به عموم شده است. شرکت پس از اخذ مجوز بانک مرکزی، تحت نظارت و مشمول قوانین پولی و بانکی خواهد بود. در صورت عدم دریافت مجوز یاد شده از بانک مرکزی ظرف مهلت یکسال پس از درج (تاریخ درج ۱۹/۰۶/۱۳۸۶)، نام شرکت از فهرست نرخ‌های بورس حذف می‌شود.
مطابق مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار نرخ سود تسهیلات اعطایی توسط بانک‌های غیردولتی 13درصد تعیین شده است، به طوری که نرخ مذکور برای عقود مبادله‌ای (فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، جعاله، سلف) و خرید دین قطعی بوده و در مورد عقود مشارکتی برای انتخاب طرح‌های سرمایه‌گذاری به کار می‌رود و حداقل بازدهی لازم برای انتخاب طرح است. هیات‌مدیره در نظر دارد سود بعد از کسر مالیات و اندوخته قانونی جمعا به مبلغ 187میلیارد ریال (125ریال به ازای هر سهم) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه 86 پیشنهاد کند. پیش‌بینی عملکرد سال مالی 86 با فرض افزایش مانده تسهیلات اعطایی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری به ترتیب تا مبلغ 19760میلیارد ریال و 23180میلیارد ریال تا پایان سال 86 تهیه و ارائه شده است.