همایش ملی سهام مهر ولایت به منظور تکریم ایتام همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود. سید محمد علــی هاشـمی نسب مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری صدر خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری همایش با بیان این مطلب گفت: همایش ملی سهام مهر ولایت بنا بود که در سالروز میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان برگزار شود که با تغییر برنامه به عید سعید فطر موکول شد.

هاشمی نسب افزود: در این همایش به ۱۴۰۰تن از ایتام کشور، سهام به مبلغ ۱۱۰هزار تومان به هر فرد، به نیت حضرت علی (ع) اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: از آنجا که در سهام عدالت، سهمی برای کودکان شیرخواره و تحت سرپرستی شیرخوارگاه‌ها در نظر گرفته نشده است، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری صدر خاورمیانه با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران، روزنامه دنیای اقتصاد و با مشارکت ۱۴ شرکت بورسی به ۱۴۰۰ تن از ایتام کشور، سهام به مبلغ ۱۱۰تومان پرداخت می‌کند. هاشمی‌نسب تاکید کرد: از آنجا که کودکان شیرخواره بدون سرپرست استطاعت مالی لازم برای تامین آینده خود دارند، ارائه این سهام به آنها می‌تواند پشتوانه مطمئنی برای ایتام باشد.

در این همایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز همکاری‌های قابل توجهی خواهد داشت و شرکت‌های بورس و غیربورسی، نهادهای وابسته و دیگر ارگان‌ها می‌توانند برای شرکت در این امر خداپسندانه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۹۶۹۶ و ۶۶۴۱۱۳۴۱ دبیرخانه همایش و یا با روابط عمومی شرکت بورس تماس حاصل بگیرند.