ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۳۷۷هزار و ۹۰۸سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶/۲میلیارد ریال بود که ۷/۷۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۵/۶۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک‌میلیون و ۸۱۷هزار و ۸۳۴ سهم به ارزش ۵میلیارد و ۲۱۴میلیون و ۴۶۱هزار و ۵۲۶ریال دادوستد شد که ۱۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۶ درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، پارس دارو و نوسازی ساختمان تهران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۱۷هزار سهم به ارزش دومیلیارد و ۷۴۲میلیون ریال از سهام ۲۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۲درصد مربوط به خرید و ۸ درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت پتروشیمی خارک و شرکت گاز لوله از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۳۴۶هزار و ۱۶سهم (متعلق به ۲۹ شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۳۹میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۸۴ درصد به خرید و ۱۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های نوسازی ساختمان تهران، ملی صنایع مس ایران و چادرملو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، نوسازی ساختمان تهران و چادرملو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.