سنا - ثبت‌نام اینترنتی آزمون‌های اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه تا روز دوشنبه دوم مهر ماه سال جاری تمدید شد. این آزمون‌ها برای اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای در دو سطح گواهینامه اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه برای بورس اوراق بهادار و بورس کالا برگزار می‌شود.

آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه در تالار معاملات بورس اوراق بهادار در ۱۳ شهر (مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان، ساری، رشت، اهواز، کرمانشاه، زاهدان، زنجان، بندرعباس و ارومیه) در سطح کارشناسی برگزار می‌شود، اما آزمون تحلیلگری بازار سرمایه فقط در تهران و در سطح کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد. اسامی ثبت‌نام‌کنندگان به همراه حوزه امتحانی داوطلب در نیمه اول مهرماه امسال از طریق سایت‌های اینترنتی(www.seo.ir و www.sena.ir) اعلام خواهد شد. آزمون‌های اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه نیمه اول آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد که زمان و محل برگزاری حوزه‌های امتحانی متعاقبا از سوی معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از طریق ورود به بخش «ثبت‌نام آزمون» وب‌سایت سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی اینترنتی(www.seo.ir) و تکمیل فرم ثبت‌نام، به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.