ایسنا- مدیرعامل مخابرات اعلام کرد که مدارک تکمیلی شرکت برای ورود به بورس تا ۱۵ شهریورماه تحویل داده خواهد شد.

صابر فیضی همچنین درباره علت عدم ابلاغ مدارک تکمیلی مخابرات ایران به شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران گفت: برای ابلاغ و اعلام این گزارش‌ها باید حساب‌های شرکت‌های زیرمجموعه جمع‌بندی شود که امیدواریم تا تشکیل مجمع شرکت‌ها که تا ۱۵ مهرماه خواهد بود، بتوانیم این مدارک را به شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران اعلام کنیم. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت بورس در تیرماه تراز تلفیقی سال ۸۵ را از شرکت مخابرات درخواست کرد که اکنون در مرحله تهیه‌ هستیم تا بتوانیم به زودی آن را در اختیار این شرکت قرار دهیم، اما به علت به روز بودن صورت‌حساب‌ها، آنها را پس از جمع‌بندی به شرکت اطلاع‌رسانی بورس ارائه خواهیم داد.

صابر فیضی درباره آخرین روند ورود سهام مخابرات به بورس اظهار کرد: در این جریان بحث ما برروی صورت‌حساب‌های مالی سال ۸۴ بود که این صورت حساب‌ها تهیه و ارسال شد و در واقع تمام فعالیت‌هایی که با سازمان خصوصی‌سازی و شرکت سهامی بورس اوراق بهادار تهران انجام دادیم، براساس صورت‌های مالی سال ۸۴ بود.

وی ادامه داد: منتظر تشکیل مجمع مخابرات ایران هستیم تا بتوانیم اطلاعات را برای حسابرسی ارائه دهیم و امیدواریم تا پایان شهریورماه این کار را به انجام برسانیم.

او در ادامه یادآور شد: جلسه مخابرات ایران با بورس برگزار نشده و احتمالا آن را در روز چهارشنبه (۲۱ شهریورماه) برگزار خواهیم کرد.