ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری سهام ۳۱ شرکت به تعداد یک میلیون و ۹۲۶هزار سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۹۳۹میلیون ریال دادوستد شده که نسبت به روز گذشته ۱۵۴درصد افزایش داشت.

از کل معاملات انجام شده ۲۸درصد مربوط به خرید و ۷۲درصد مربوط به فروش سهام و همچنین تعداد دفعات خرید و فروش ۱۰۳درصد بود. در این روز سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توس‌گستر، فجر سپاهان، باما و ملی مس ایران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری را به خود اختصاص دادند. از مجموع سهام ۳۱ شرکت مورد معامله در تالار ساری نسبت به روز قبل قیمت سهام ۱۹ شرکت افزایش، ۷ شرکت کاهش و ۵ شرکت بدون تغییر بود. رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۸/۱۲میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۸۵درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، باما و تراکتورسازی بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱۰میلیون و ۵۲۱هزار سهم از سهام ۶۷ شرکت دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان ۱۷ کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید و فروش مربوط به کارگزاری بانک کشاورزی بود. همچنین در معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش مربوط شرکت نوسازی و ساختمان تهران بود.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۴۴هزار و ۴۶۰ سهم به ارزش ۶میلیارد و ۳۳۱میلیون و ۵۹۴هزار و ۹۵۸ ریال دادوستد شد که ۱۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. باما، پتروشیمی خارک و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۳۰میلیون و ۳۵۴هزار و ۶۳۱ سهم به ارزش ۷۵میلیارد و ۶۶۰میلیون ریال از سهام ۲۶ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان دشتستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۵۳۵هزار و ۲۴۴ سهم (متعلق به ۲۰ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۳۴میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۴درصد مربوط به خرید و ۳۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، توسعه معادن روی ایران و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس‌ایران، توسعه معادن روی ایران و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.