گروه بورس- قند قهستان طی دوره 9ماه منتهی به خردادماه، 75درصد از پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش خود را محقق کرده است.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، قند قهستان در این مدت مبلغ ۶۱میلیارد و ۶۵۷میلیون ریال درآمد حاصل از فروش، کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹درصد کاهش دارد.

«قستان» درآمد هرسهم سال مالی منتهی به تابستان امسال را با 13میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 137ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد قند قهستان برای سال مالی منتهی به تابستان 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب، فروش 19درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 22درصد افزایش، سود عملیاتی 13درصد کاهش و سود خالص پس از کسر مالیات 74درصد کاهش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در ۸ خردادماه مبلغ ۱۸۹ریال اعلام کرده بود که عمده دلایل تعدیل را افزایش هزینه مالی بابت دریافت تسهیلات به منظور پرداخت بدهی به کشاورزان و تسهیلات سررسید گذشته و افزایش درآمد متفرقه حاصل از فروش یک‌دستگاه کوره بخار و یک دستگاه آپارات و دریافت خسارت بابت مطالبات سنوات گذشته اعلام کرده است. پیش‌بینی خالص درآمد (هزینه)‌های متفرقه سال مالی ۸۶ به مبلغ ۲۱۸۵میلیون ریال (مبلغ ۱۶۸ریال به ازای هرسهم و معادل ۱۲۳درصد از کل سود) شامل سود فروش یک دستگاه توربین درآمد حاصل از خدمات ماشین‌آلات درآمد حاصل از فروش یک دستگاه کوره بخار از دریافت خسارت بابت مطالبات سنوات گذشته درآمد حاصل از فروش یک دستگاه آپارات پخت و درآمد حاصل از محصولات باغ است.
پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی منتهی به تابستان 86 به مبلغ 1615میلیون ریال (مبلغ 124ریال به ازای هرسهم و معادل 48درصد از کل سود) عمدتا شامل مبلغ 560میلیون ریال سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، 629میلیون ریال سود سپرده‌گذاری بلندمدت و مبلغ 426میلیون ریال سود سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌ها است. مطابق اطلاعات دریافتی، از کل مقدار برآوردی فروش شکر برای سال مالی 86 به میزان 11400تن، قرارداد فروش مجموعا 7700تن شکر با شرکت بازرگانی دولتی منعقد شده است.