فارس - شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند مالکیت ۹۴‌درصدی خود از شرکت نساجی غرب را به طور یکجا به مبلغ ۷/۴‌میلیارد تومان واگذار می‌کند. این شرکت سرمایه‌گذاری

سه شنبه هفته‌آینده (۲۰‌شهریور) در نظر دارد ۹۴‌درصد (معادل ۴۵‌میلیون و ۹۵۳‌هزار و ۸۸۰‌سهم) از سهام نساجی غرب را به قیمت پایه هر سهم یک هزار و ۳۸‌ریال عرضه کند که در صورت انجام این معامله ارزش سهام به فروش رفته، بیش از ۷/۴‌میلیارد تومان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این معامله توسط شرکت کارگزاری

بانک صنعت و معدن در تابلوی چهارم معاملات بازار سهام انجام خواهد شد و شرایط واگذاری این معامله به صورت یکجا و نقد و یا طبق شرایط اعلام تعیین شده است. براین اساس، عرضه مذکور مطابق دستور‌العمل نحوه انجام معاملات در تابلو غیررسمی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۰۰ و در نماد اصلی (نماد نغرب) صورت می‌گیرد. از سوی دیگر کارگزار متقاضی خرید در صورتی حق شرکت در رقابت را خواهد داشت که پنج‌درصد از ارزش معامله را بر اساس قیمت پایه، قبل از شروع جلسه معاملاتی مربوطه از متقاضی دریافت و به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کند. براساس آیین نامه های سازمان بورس در صورت انصراف خریدار از ایفای تعهدات خود به هر دلیل، این مبلغ جهت جبران خسارات وارده، ضبط شده و مسترد نخواهد شد و سپرده سایر متقاضیان حداکثر ظرف ۲ روز کاری پس از اعلام برنده مسترد خواهد شد.