گروه بورس- کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را با سرمایه جدید اعلام کرد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، «کحافظ» درآمد هر سهم امسال را ۹۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد کاشی حافظ برای سال مالی۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۹درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد کاهش داشته است.

شرکت سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۶ را اعلام نکرده است.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۱/۴/۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰میلیارد ریال به مبلغ ۹۰میلیارد ریال (معادل ۵۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است.

کاشی حافظ پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با سرمایه ۶۰میلیارد ریال در ۲۷تیر ماه ۸۶ مبلغ ۳۰۵ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل را افزایش سرمایه اعلام نکرده است.

کاشی حافظ توانست تا پایان دوره سه ماه منتهی به خرداد ماه با تحقق ۵۵ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۷درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال خود را پوشش دهد.

همچنین کاشی حافظ در این دوره ۵۰میلیارد و ۴۹۹میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸درصد افزایش داشته است. فروش «کحافظ» در این دوره معادل ۲۴درصد از پیش‌بینی بودجه شرکت را پوشش داده است.