گروه بورس- نساجی بروجرد تا پایان سه ماه منتهی به خرداد ماه به ازای هر سهم ۳۵ریال زیان کنار گذاشته است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، «بنروج» درآمد هر سهم امسال را با ۱۴۸میلیارد و ۲۱۲میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد نساجی بروجرد برای سال مالی ۸۶در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۸درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۸۱درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت اعلام کرده است افزایش نرخ مالیات سال مالی ۸۶ نسبت به سال قبل به جهت مشمولیت معافیت مالیاتی خطوط ریسندگی و بافندگی تا سال ۸۵ بوده است.

سرمایه شرکت به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲اردیبهشت ۸۶ از مبلغ ۶۹۲۱۲میلیون ریال به مبلغ ۱۴۸۲۱۲میلیون ریال (معادل ۱۴/۱۱۴درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است. شایان ذکر است که شرکت به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴/۱۱/۸۲و هیات‌مدیره مورخ ۲۴/۰۴/۸۳اقدام به افزایش سرمایه از مبلغ ۶۸۷۶۰میلیون ریال به مبلغ ۱۴۰میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران کرده بود که با توجه به عدم شرکت تمامی سهامداران در افزایش سرمایه، سرمایه شرکت تا مبلغ ۶۹۲۱۲میلیون ریال به ثبت رسید.هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۱۰۳۸۲میلیون ریال از سود قابل تقسیم سال مالی ۸۶ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت قبلا اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۶۹۲۱میلیون ریال از سود قابل تقسیم سال مالی ۸۶ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.