زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۳۹۴هزار و ۴۷۹سهم (متعلق به ۲۶شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۲۳میلیون ریال بود.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فارسیت دورود و فولاد خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد خوزستان و نورد قطعات فولادی به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۱میلیون سهم از سهام ۶۲شرکت داد‌وستد شد که ۸۲درصد آن مربوط به خرید و ۱۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز ملی مس و معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس تبریز به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز سه‌شنبه بورس گیلان تعداد ۸۶۰هزار و ۵۶۹سهم به ارزش ۳/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۶درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، توسعه معادن و فلزات و ساختمان ایران بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۲۰۵هزار و ۵۰۴سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۳۲میلیون و ۸۷هزار و ۶۶۴ریال دادوستد شد که ۹۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.تولید سموم علف کش، سنگ آهن گل گهر و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۳۴۵هزار و ۲۸۷سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۹۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۹۴درصد مربوط به خرید و حدود ۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

در این روز شرکت‌های فولاد خوزستان، گل گهر و نورد قطعات فولادی دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۲۹هزار و ۵۲۶سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۶۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته است. این تعداد از میان ۱۶شرکت بوده که ۸۶درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۴درصد آن را فروش سهام شامل شد.بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به گاز لوله بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۳میلیون سهم به ارزش ۷۵میلیارد و ۸۴۷میلیون ریال از سهام ۱۵شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۱درصد مربوط به خرید و ۴۹درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده گروه بهمن و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۳۵۶هزار و ۸۱۵سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳/۱میلیارد ریال بود که ۲/۸۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

همچنین سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۵/۲۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.