یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۰۹هزار و ۱۴۸ سهم به مبلغ سه میلیارد و ۷۶۳ میلیون و ششصد و ۶۶۴ هزار و ۹۴۶ ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۲۴۰ شرکت بود. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۱۵ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام دارویی لقمان با ۴۱ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام معادن بافق و کمترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام پیاذر انجام شده‌است.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۳۱درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۰۲درصد افزایش داشت. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه، شاهد دادوستد ۴۷۱هزار و ۶۱۵ سهم (متعلق به ۲۷ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۵۲درصد به خرید و ۴۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی و فولاد خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، معادن بافق و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۰۴هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۸۵میلیون ریال از سهام ۲۶ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۲درصد مربوط به خرید و ۵۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۵۶هزار و ۴۶۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۰۴میلیون و ۸۹۵هزار و ۴۱۳ ریال دادوستد شد که ۹۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، بین‌المللی توسعه ساختمان، سنگ آهن گل‌گهر و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۱/۷میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷۳/۲۱میلیارد ریال بود که ۵/۹۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

نمایندگی شرکت کارگزاری عمران، بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۸/۹۵درصد به خود اختصاص داد. همچنین شرکت شهد ایران با ۵/۹۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۲میلیون سهم از سهام ۴۳ شرکت به ارزش ۵/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۸۹درصد آن مربوط به خرید و ۱۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز را به ترتیب سرمایه‌گذاری توسعه معادن روی ایران و تکنوتار به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز دوشنبه تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش ۵/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بوده است. سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، گل گهر، چادرملو و توسعه صنایع بهشهر بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.