گروه بورس- پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات امسال شرکت دشت مرغاب در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل 78درصد افزایش نشان می‌دهد.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، دشت مرغاب درآمد هر سهم امسال را با ۳۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۴۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

«غدشت» توانست تا پایان دوره 3ماه منتهی به خرداد ماه با تحقق 283ریال سود به ازای هر سهم معادل 20درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش دهد. همچنین دشت مرغاب طی این مدت مبلغ 69میلیارد و 449میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ معادل 16درصد از پیش‌بینی بودجه این شرکت را محقق کرده است.
پیش‌بینی عملکرد دشت مرغاب برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۸۶درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۰۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۵۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۷۸درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را اجرای فاز اول توسعه و بازسازی خطوط تولید کنسروهای غیرگوشتی، خیارشور و آبلیمو و دوبرابر شدن سطح تولید و فروش اعلام کرده است.
شرکت پیش‌بینی عملکرد تلفیقی را برای سال مالی 86 اعلام نکرده است.هیات‌مدیره دشت مرغاب در نظر دارد مبلغ 500ریال به ازای هرسهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 86 پیشنهاد کند.