* فروش گروه مپنا: ۱۳۰۶میلیارد تومان (پیش‌بینی طبق بودجه: ۱۲۵۰میلیارد تومان)

* سود خالص شرکت مپنا: ۴۱۲میلیارد تومان

* سود خالص تلفیقی: ۴/۲۹۹میلیارد تومان

* پوشش EPS شرکت مپنا: ۱۰۷درصد پیش‌بینی

* پوشش EPS گروه: ۵/۱۰۸درصد پیش‌بینی گروه بورس- سهام شرکت «مپنا» به زودی در بورس عرضه خواهد شد. به گزارش روابط عمومی این شرکت، مپنا در سال گذشته قریب به ۱۰۰درصد اهداف خود را محقق کرده و سرمایه این شرکت پس از افزایش سرمایه اخیر که مراحل ثبت خود را می‌گذراند، بالغ‌بر ۷۹۵میلیارد تومان است.

به‌گزارش روابط عمومی این شرکت، سرمایه «مپنا» در ابتدای سال ۱۳۸۵ معادل ۴۸۴میلیارد تومان بوده است، این رقم طی دو مرحله و از محل تبدیل مطالبات حال‌شده سهامداران (برابر ۳۶میلیارد تومان) همچنین تبدیل سود انباشته به سرمایه (برابر ۲۷۵میلیارد تومان) به مبلغ ۷۹۵میلیارد تومان سرمایه افزایش یافته است. با این افزایش سرمایه، شرکت «مپنا» به عنوان دومین شرکت بورس به لحاظ حجم سرمایه ثبت شده قلمداد می‌شود. سایر اطلاعات مالی مربوط به عملکرد سال ۱۳۸۵ این شرکت به شرح زیر گزارش شده است.

در حالی که مبلغ قراردادهای مبادله شده این گروه در سال ۱۳۸۵ به ۱۵۰۰میلیارد تومان بالغ شده است، حجم قراردادهای این گروه که از ابتدای سال ۱۳۸۶ مبادله شده یا تا پایان تابستان جاری مبادله خواهد شد، در کل نزدیک به ۳هزار میلیارد تومان و جهت احداث نیروگاه‌های فجر دو (برق و بخار)، یوتیلیتی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، خرمشهر، زنجان ۴، کهنوج و پکیج C پالایشگاه اصفهان و تامین توربوکمپرسورهای خط لوله IGAT چهار و هشت است.