گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری مسکن از بابت فروش طی دوره شش ماه منتهی به پایان فصل بهار، مبلغ 191میلیارد و 468میلیون ریال درآمد کسب کرد.
بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش امسال خود را مبلغ ۴۵۸میلیارد و ۵۲۳میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان آذرماه امسال را با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال مبلغ 364ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه‌گذاری مسکن در دوره شش ماه یاد شده مبلغ 163ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد توزیع ۶۰درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند که دلایل تغییر نسبت به سیاست تقسیم سود قبلی (۷۰درصد سود قابل تقسیم) را اعلام نکرده است.
روش شناخت درآمد شرکت، عواید حاصل از واگذاری واحدهای احداثی پس از تحویل واحدهای احداثی به خریداران به عنوان درآمد دوره شناسایی می‌شود و درآمد پروژه‌های مباشرتی بر اساس درصدهای مندرج در قراردادهای منعقده به عنوان حق‌الزحمه مباشرت بر اساس درصدی از کلیه هزینه‌هایی که به طور مستقیم در ارتباط با پروژه پرداخت می‌گردد، طبق مبانی مندرج در قراردادها و به روش تعهدی شناسایی می‌شود.