همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۷۶۳هزار و ۴۶۸سهم به ارزش ۲میلیارد و ۷۲۶میلیون و ۴۰۴هزار و ۴۲ریال داد وستد شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد مبارکه اصفهان، تولید سموم‌علف‌کش و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۶۹هزار و ۹۳۴سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۶۲میلیون ریال مورد داد وستد قرار گرفت که ۸۶درصد ارزش داد وستد را خرید و ۱۴درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به فولاد مبارکه بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد داد وستد یک‌میلیون و ۱۹۴هزار و ۷۷۸سهم (متعلق به ۲۶شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۰۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۷۴درصد به خرید و ۲۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، کالسیمین وتوسعه معادن روی ایران بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، کالسیمین و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز شنبه تعداد یک‌میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳۵۰میلیارد ریال بود که ۵/۴۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۹/۷۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹/۳میلیون سهم از سهام ۵۶شرکت به ارزش ۳/۱۱میلیارد ریال داد وستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

رشت

در معاملات روز شنبه بورس گیلان تعداد ۷/۳میلیون سهم به ارزش ۴/۱۱میلیارد ریال داد و ستد شد که از این میزان ۶۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های فولاد مبارکه، ملی صنایع مس ایران و توسعه معادن روی بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد یک‌میلیون و ۱۱۷هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۲میلیون ریال از سهام ۲۲شرکت داد وستد شد که از این تعداد ۸۵درصد مربوط به خرید و ۱۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد وستد شده شرکت‌ فولاد مبارکه اصفهان و صنایع گالوانیزه فجر سپاهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.