گروه بورس - هیات‌مدیره گلوکوزان در نظر دارد مبلغ 500ریال به ازای هر سهم از سود امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، گلوکوزان درآمد و سهم امسال مالی منتهی به شهریور را با ۳۸میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

گلوکوزان در پایان دوره 9ماه منتهی به خردادماه با تحقق 571ریال سود به ازای هر سهم معادل 82درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش داده است.
همچنین درآمد حاصل از فروش گلوکوزان نیز در بهار امسال بالغ‌بر مبلغ ۱۳۹میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال بود که در مقایسه با سال‌مالی قبل ۲۳درصد افزایش داشت و ۷۴درصد از بودجه پیش‌بینی‌شده شرکت را محقق کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «غگل» برای سال مالی منتهی به تابستان 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 16درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 14درصد افزایش، سود عملیاتی 23درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 28درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در ۱۵اردیبهشت مبلغ ۶۵۵ریال اعلام کرده بود که شرکت دلایل عمده تعدیل را کاهش بهای تمام شده به دلیل کاهش نرخ ذرت و کاهش فروش به دلیل کاهش نرخ شکر در بازار و جایگزین کردن آن به جای گلوکز توسط مصرف‌کنندگان و افزایش بهای فروش محصولات عنوان کرده است.