گروه بورس - هیات‌مدیره رینگ‌سازی مشهد در نظر دارد توزیع 85درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 86 پیشنهاد کند.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، «خرینگ» درآمد هر سهم امسال را با ۱۰۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که رینگ‌سازی مشهد توانست طی سه ماه نخست امسال با تحقق ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۲درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.

همچنین درآمد حاصل از فروش رینگ سازی مشهد نیز طی این مدت مبلغ 108میلیارد و 932میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت. این مبلغ با 9درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22درصد از بودجه این شرکت را محقق کرد. پیش‌بینی عملکرد رینگ‌سازی مشهد برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 15درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 16درصد افزایش، سود عملیاتی 17درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 25درصد افزایش نشان می‌دهد. مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت اعلام کرده است هیات‌مدیره در نظر دارد توزیع 85درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 86 پیشنهاد کند.