گروه بورس- پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش امسال سازه‌پویش در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل 49درصد افزایش نشان می‌دهد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق‌بهادار تهران، سازه پویش پیش‌بینی کرده است تا پایان اسفند امسال از فروش انواع محصولات خود بالغ بر ۲۱۱میلیاردو ۵۲ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کند.
«خپویش» توانست تا پایان خرداد ماه با کسب 36میلیارد و 353میلیون‌ریال درآمد حاصل از فروش معادل 17درصد از پیش‌بینی بودجه خود را محقق کند.
سازه پویش درآمد هر سهم امسال را با ۲۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۶۰۹ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق ۲۶۹ریال سود به ازای هر سهم معادل ۱۷درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.
مطابق صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت برای سال مالی 85، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در سال مالی مذکور ناشی از قرارداد مضاربه است. پیش‌بینی عملکرد «خپویش» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته 76درصد افزایش، سود عملیاتی 12درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 11درصد افزایش نشان می‌دهد.
مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد به ازای هر سهم مبلغ ۱۳۰۰ریال جهت تقسیم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
براساس ماده 132قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحیه مصوب 1366 مجلس شورای اسلامی، از سال 1378 (آغاز بهره‌برداری) تا سال 1387 عملکرد اصلی شرکت از مالیات معاف است.