گروه بورس- شرکت تولید فیبر ایران از فروش محصولات خود طی بهار امسال مبلغ ۹میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال درآمد کسب کرد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت طرح ده‌ساله بهره‌برداری از جنگل‌های رشته‌رود را در دست اجرا دارد.شرکت اعلام کرده طرح بهره‌برداری از جنگل‌های رشته‌رود را با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴میلیارد ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ یک‌میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال، ۵۰درصد پیشرفت کار دارد. همچنین راه‌اندازی خط دوم (ماشین‌آلات) را با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۵میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۹میلیارد و ۶۴۶میلیون ریال با ۹۶درصد پیشرفت کار و زمان بهره‌برداری دی‌ماه ۱۳۸۶ و راه‌اندازی خط دوم فیبر (احداث ساختمان) را با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۰میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال و صددرصد پیشرفت کار در دست اجرا دارد.

براساس اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ یک‌میلیارد و ۵۶۰میلیون ریال (مبلغ ۱۰۰ریال خالص برای هرسهم) از سود عملکرد سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد «چفیبر» برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۹۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۱۲درصد افزایش نشان می‌دهد.