گروه بورس- شرکت شیشه و گاز در بهار امسال مبلغ 50ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت برناشران اوراق‌بهادار، شرکت شیشه و گاز درآمد هر سهم سال مالی جاری را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است که ۲۴درصد از این رقم را در دوره یادشده پوشش داده است.

این شرکت از فروش محصولات خود در دوره سه ماه نخست امسال مبلغ 43میلیارد و 624میلیون ریال درآمد کسب کرد.
شرکت اعلام کرده است، طرح خرید دستگاه آی‌اس با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۱میلیارد و ۷۶میلیون ریال را در دست اجرا دارد که تاریخ بهره‌برداری آن ۱/۴/۱۳۸۷ است. همچنین شرکت اعلام کرده است در نظر دارد طرح گرمخانه و دستگاه کنترل کیفی وپالتایزر با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ هفت‌میلیارد و ۳۸۷میلیون ریال که در تاریخ ۱/۴/۱۳۸۷ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد را به اجرا درآورد. همچنین طرح تعمیر و نوسازی کوره شماره ۴ از دستور کار خارج شده است.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 20 اسفندماه 85 سرمایه شرکت از مبلغ 53میلیارد و 460میلیون ریال به مبلغ 74میلیارد و 844میلیون ریال از محل سایر اندوخته‌ها (مبلغ 17میلیارد و 868میلیون ریال) و مطالبات و آورده نقدی سهامداران (مبلغ 3میلیارد و 516میلیون ریال)‌ افزایش یافته است.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۷میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال (به ازای هرسهم مبلغ ۱۰۰ریال) از سود سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. پیش‌بینی عملکرد «کگاز» برای سال مالی جاری در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۵۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵۷درصد افزایش نشان می‌دهد.