گروه بورس - مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان امسال را با ۱۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «ثاباد» توانست تا پایان دوره ۹ ماه منتهی به خرداد ماه با تحقق

۱۲۶ ریال سود به ازای هر سهم ، معادل ۵۲درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.

پیش‌بینی عملکرد آبادگران ایران برای سال مالی منتهی به شهریور ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش ۲۷درصد افزایش، بهای تمام‌شده واحدهای فروش رفته ۲درصد کاهش، سود عملیاتی ۴۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۵درصد افزایش نشان می‌دهد.

هیات‌مدیره «ثاباد» در نظر دارد تقسیم مبلغ ۲۲۰ ریال به ازای هر سهم را به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد

کند.

مطابق اطلاعات دریافتی خالص درآمدهای متفرقه در سال مالی ۸۶ ناشی از سود سپرده‌های بانکی است. همچنین درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۶ عمدتا ناشی از سود حاصل از فروش سهام بانک اقتصاد نوین به مبلغ ۳۲۷۹میلیون ریال است.

روش شناسایی درآمد و قیمت تمام شده براساس درصد پیشرفت فیزیکی تایید شده توسط واحد فنی در مورد واحدهای پیش فروش شده و روش شناسایی در مورد فروش مالکیت زمانی پس از انعقاد قرارداد فروش در مورد پروژه‌های تکمیل شده است.