تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۷۸۷هزار و ۵۸۷سهم از سهام ۴۰شرکت به ارزش ۱/۶میلیارد ریال دادوستد شد. ۴۳درصد آن مربوط به خرید و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید به مس ایران، سیمان دشتستان، تراکتورسازی ایران اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در گذشته شاهد دادوستد ۴۸۱هزار و ۴۳سهم (متعلق به ۲۵شرکت) به ارزش بیش از دومیلیارد و ۱۱۰میلیون ریال بود.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام ملی صنایع مس ایران، ماشین‌سازی‌اراک و کالسیمین به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس‌ایران، کالسیمین و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای زاهدان تعداد ۷۰۶هزار و ۶۴۸سهم به ارزش بیش از ۳۱۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشترین حجم خرید مربوط به گالوانیزه فجر سپاهان و بیشترین ارزش خرید مربوط به گسترش ماشین‌آلات عمرانی و زراعی ایران بوده و همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به ملی صنایع مس ایران بود.

ارومیه

دیروز تعداد ۸۱۸هزار و ۲۸۷سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۹/۶۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد دومیلیون و ۵۲۲هزار و ۷۶۷سهم به ارزش ۴میلیارد و ۳۴۰میلیون و ۸۷۳هزار و ۵۷۴ریال دادوستد شد که ۵۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده بود، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، ملی صنایع مس ایران و نفت بهران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.