فروشنده سیمان دشتستان «پی‌برئی» 8 را برگزید

گروه بورس - فروشنده سهام سیمان دشتستان با اعلام قیمت ۲۹۵تومان برای هر سهم از ۶میلیون سهم باقی مانده این شرکت، پی‌برئی۸ واحد را برای این سهم برگزیدند. به گزارش خبرنگار ما، از روز گذشته عرضه سه درصد سهام سیمان دشتستان (۹میلیون سهم) در بورس آغاز شد که در نهایت روی قیمت ۲۵۷تومان یک درصد سهام شرکت (سه میلیون از ۳۰میلیون سهم شرکت) به فروش رفت.

بر پایه گزارش‌های دریافتی از خبرگزاری فارس، دیروز ۳۶کارگزار سهام این شرکت را برای مشتریان خود خریداری کرده‌اند.

در بحبوحه خرید و فروش سیمان دشتستان، این سهم در اوج تقاضا خرید سهم قبل از عرضه روی قیمت ۲۵۷تومان، تقاضای خرید ۸میلیون سهم سیمان دشتستان روی قیمت ۲۰۲تومان و یک میلیون سهم روی قیمت ۲۱۰تومان را هم به خوددید.

همزمان با عرضه سهام سیمان دشتستان عرضه ۹/۴درصد از سهام شرکت شیشه همدان با قیمت پایه هر سهم ۲۵۰تومان بود که توسط شرکت پدم به وکالت از شرکت تولیدی بهمن انجام شد.

به گزارش خبرنگار ما از امروز ۶میلیون سهم باقی مانده شرکت در بورس عرضه می‌شود. به گزارش «ایسنا» به نقل از معاون واگذاری سازمان خصوصی‌سازی، یک درصد سهام سیمان دشتستان از امروز با قیمت بالاتری عرضه می‌شود.فروشنده سهام قیمت پیشنهادی خود را امروز ۲۹۵تومان در ماشین قرار داده است که «پی‌برئی» معادل۸ را برای شرکت انتخاب کرده است.هم‌اکنون میانگین ساده P/E سهام شرکت‌های سیمانی ۸/۸ و میانگین موزون ۸/۷ است.

هم‌اکنون ۹شرکت سیمانی نیز در P/E کمتر از ۷ برخوردار هستند.

سیمان دشتستان در آستانه عرضه سهام خودرو در بورس پیش‌بینی سود خود برای سال ۸۶ را از رقم ۳۰۰ریال به ۳۶۸ریال افزایش داده است.